0 
بهترین مارک سفره یکبار مصرف


برای پذیرایی از مهمان در هر خانواده معمولاً از سفره استفاده می‌کنیم. بعد از مدرنیته شدن جهان و پیشرفت وسایل مختلف، سفره‌های یکبار مصرف نیز به‌جای سفره‌های معمولی و پلاستیکی در خانه‌ها و رستوران‌ها استفاده شدند. همان‌طور که از نام این سفره‌ها پیداست، نیازی به تمیزکردن ندارند و بعد از یک‌بار استفاده می‌توانیم آن را دور بیاندازیم. از ویژگی‌های این سفره‌ها می‌توان به صرفه‌جویی‌کردن در وقت و زمان، همچنین رنگارنگ‌بودن مدل‌های آن، اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده تا افراد بیشتری از آن استفاده کنند. خرید سفره یکبار مصرف برای هر خانواده‌ای لازم است و می‌تواند در سفرهای کوتاه‌مدت و طولانی بهترین انتخاب باشد. در ادامه مطلب با انواع سفره‌های یکبار مصرف و ویژگی‌های آن در هنگام خرید و انتخاب این وسیله موردنیاز در هر خانه و سفر بیشتر آشنا می‌شویم.

 

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب


فروشگاه‌های مواد غذایی و حتی فروشگاه‌هایی که لوازم و وسیله‌های پلاستیکی دارند انواع سفره‌های یکبار مصرف را برای خرید، موجود دارند. بهتر است برای انتخاب یک سفره یکبار مصرف خوب که در هر مهمانی و سفر، کارایی زیادی دارد با ویژگی‌های آن آشنا شویم. با شناخت ویژگی‌های یک سفره یکبار مصرف می‌توانیم محصولات خوب و بد را از یکدیگر تشخیص دهیم و بهترین مارک این نوع سفره را تهیه کنیم. البته همه این محصولات بسیار خوب و کارآمد هستند.

 

ابعاد سفره یکبار مصرف

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب سفره‌های یک‌بارمصرف، ابعاد و اندازه آن است. معمولاً برای سفر و مهمانی‌های پر جمعیت سفره یکبار مصرفی مناسب است که بیش از صدسانتی متر باشند و به‌راحتی غذاهای مختلف بافاصله از یکدیگر قرار بگیرند. البته در بعضی از رستوران‌ها نیز از سفره یکبار مصرف در عرض کمتر از صدسانتی متر استفاده می‌شود که مناسب میزهای سالن غذاخوری است.


انتخاب سفره یکبار مصرف با نقش و نگار مختلف

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب


در هنگام خرید سفره یکبار مصرف، همیشه به یاد داشته باشیم که طرح‌های رنگارنگ و روشن را انتخاب کنیم، البته نقش‌ونگارهایی که بر روی سفره‌های یکبار مصرف وجود دارد معمولاً باسلیقه مشتری هماهنگ است و بر اساس سلیقه مشتری طراحی می‌شود. همچنین نوع طرحی بر اساس نوع سبکی که دوست داریم روی جلد محصول مشخص شده است که باعث سهولت در انتخاب خواهد شد.

خرید سفره یکبار مصرف استاندارد

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب


در هنگام خرید سفره‌های یکبار مصرف بهترین کار بررسی استاندارد‌بودن سفره است. بررسی این موضوع برای ما که در بیشتر مواقع و به‌خصوص در سفرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت از این سفره‌ها استفاده می‌کنیم، مناسب‌ترین و بهترین کار محسوب می‌شود. بهتر است سفره یکبار مصرفی را تهیه کنیم که از نظر کیفیت و مرغوبیت، درجه یک باشد. همچنین توجه به آرم استاندارد این نوع سفره‌ها نیز می‌تواند مرغوبیت سفره یکبار مصرف برای خرید را تأیید کند.


آراسته؛ بهترین مارک سفره یکبار مصرف

ویژگی انتخاب سفره یکبار مصرف خوب


سفره‌های یکبار مصرف در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و با یک بررسی دقیق، می‌توانیم انواع مختلف این سفره‌ها را تهیه کنیم. ما برای خرید علاوه بر سلیقه، محبوب‌بودن و باکیفیت‌بودن یک برند را بررسی می‌کنیم و بعد از آن تصمیم به خرید سفره یکبار مصرف خواهیم گرفت.
سفره‌های یک‌بارمصرف معمولاً بر اساس نوع استفاده افراد و سازمان‌ها تولید می‌شوند. نوع درجه یک این محصول که در مجموعه آراسته تولید شده است بدون بو، و باکیفیت مرغوب بوده و از ضخامت و مقاومت خوبی برخوردار است. مجموعه آراسته از سال 1397 شروع به فعالیت در این حوزه کرد و با ایجاد خط تولید‌های متنوع، سلایق گوناگون مشتریان را پوشش داد.
هدف این مجموعه سفره‌ها و ظروف یکبار مصرفی بود که علاوه بر باکیفیت‌بودن، کم‌ترین آسیب را به محیط‌زیست بزنند. این مجموعه با تولید محصولات یکبار مصرف باکیفیت، بدون‌بو، ضخیم و زیبا به‌خوبی توانست سهم بازار را به‌دست بگیرد و موفق به تأسیس چندین شعبه در سراسر کشور شد.
تمامی محصولات مجموعه آراسته از تولید به مصرف هستند و با شعار «از کارخانه به خانه» به دست مشریان می‌رسند. پس اگر به‌دنبال خرید سفره یکبار مصرف ارزان قیمت و یا ظروف یکبار مصرف با قیمت عمده هستید، آراسته؛ بهترین انتخاب برای خرید لوازم یکبار مصرف است.
جنس و نوع طراحی سفره‌های یکبار مصرف آراسته بسیار باکیفیت و زیبا است در نتیجه برای استفاده بر روی میز صبحانه و ناهارخوری برای چند روز متوالی نیز مناسب است. این سفره‌ها ضخامت خوبی دارند و به‌سادگی پاره نمی‌شوند. بوی پلاستیک نمی‌دهد، زبر نیست و به‌دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، نرم و لطیف هستند.


سخن پایانی...
با پیشرفت تکنولوژی و سهولت استفاده بشر از وسایل مختلف، سفره‌های یکبار مصرف جایگزین سفره‌های قدیمی شدند. این نوع سفره‌ها در ابعاد و رنگ‌بندی‌های متفاوت در فروشگاه‌های مختلف قابل‌خرید است. بر اساس نوع استفاده نیز می‌توان ضخامت‌های مختلف این سفره‌ها را خریداری کرد. هرکدام از این محصولات ویژگی خاص خود را دارند که با بررسی دقیق می‌توان یک سفره یکبار مصرف باکیفیت تهیه کرد.

افزودن دیدگاه