0 
دستگاه های تولیدی پرسود خانگی

امروزه به دلیل شرایط دشوار اقتصادی، بسیاری از افراد به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی با بازدهی بالا هستند. خیلی از این کارهای خانگی به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارند، اما پشتکار، صبر و خلاقیت بسیاری را می‌طلبند. چنین مشاغلی می‌توانند با توجه به فصول سال، نیاز بازار یا مهارت‌های فرد راه‌اندازی شوند. آیا شما نیز می‌خواهید با خرید دستگاه های تولیدی پرسود خانگی به سودآوری قابل توجهی برسید؟ آیا به دنبال راهی کم هزینه برای شروع این کار هستید؟ در ادامه یکی از بهترین کارهای تولیدی در منزل یعنی تولید سفره یکبار مصرف را معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین کار تولیدی در منزل؛ تولید سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف یکی از کالاهای مصرفی و بهداشتی است که موارد مصرف زیادی دارد. به همین دلیل، میزان استفاده از سفره یکبار مصرف روزبه‌روز در حال افزایش است. برای مثال این محصول در رستوران‌ها و هتل‌ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه این نوع محصولات به پیچیدگی فنی خاصی نیاز ندارند، اما در هنگام تولید آن‌ها باید نسبت به موارد بهداشتی حساس بود. کالاهای مورد بحث دارای انواع زیر هستند:

  • ساده و طرح‌دار
  • مجلسی
  • بازیافتی
  • کاغذی

برخی از مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این کالا عبارتند از گرانول پلی اتیلن، گرانول نایلون، کربن، رنگ یا جوهر خوراکی. سفره‌های یکبارمصرف به صورت رول‌های بزرگ و کوچک در ابعاد 40، 60 یا 80 متری به فروش می‌رسند. روی برخی از این کالاهای مصرفی نقش و نگارهای زیبایی چاپ می‌کنند که البته این کار هزینه بیشتری بر دوش تولیدکنندگان می‌گذارد. زیرا برای چاپ طرح و ایجاد رنگ، از رنگدانه‌های مخصوص استفاده می‌شود.

بهترین کار تولیدی در منزل؛ تولید سفره یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف علاوه بر مصارف خانگی در رستوران‌ها، هتل‌ها، مساجد، مراسم‌های مذهبی نیز استفاده می‌شوند. شما می‌توانید با مصرف‌کننده‌های عمده به صورت حضوری یا تلفنی صحبت کرده و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید. همچنین با فروش جزئی تولیدات خود به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌توانید سود مناسبی به دست آورید.

به طور کلی برای احداث خط تولید محصولات یکبارمصرف، در شروع کار به سرمایه متوسط نیاز است. البته امکان تعیین یک رقم ثابت و قطعی برای شروع این کسب‌وکار خانگی با توجه به نوسانات بازار و تورم وجود ندارد. هزینه راه‌اندازی خط تولید این لوازم با توجه به دستگاه‌های خودکار و نیمه خودکار مورد استفاده در ساخت آن‌ها متغیر است. اما اگر از وسایل و دستگاه‌های تولیدی خانگی برای راه‌اندازی کسب‌وکار تولید سفره یکبار مصرف استفاده کنید، هزینه آن کمتر خواهد شد.

البته شما می‌توانید علاوه بر ماشین‌آلات تولید سفره، دستگاه‌های بسته‌بندی خودکار را نیز تهیه نمایید. درست است که برای خرید خط تولید ساده باید هزینه اولیه کمتری نسبت به خط تولید خودکار بپردازید؛ اما نباید حقوق نیروی انسانی در بلند مدت را نادیده گرفت.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هزینه خرید مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصول در زمان حال چیزی در حدود 300 میلیون تومان است. در ضمن، هزینه راه‌اندازی خط تولید به مکان و سطح تاسیس آن نیز وابسته است. برای مثال برخی از افراد خط تولید خود را در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه احداث می‌کنند، در حالی که بعضی دیگر خط تولیدشان را در کارخانه راه می‌اندازند. این تفاوت مکان به شرایط محیطی و بودجه بستگی دارد.

می‌توان کسب‌وکار تولید انواع سفره یکبار مصرف را یکی از مشاغل پر درآمد دانست. در واقع میزان درآمد حاصل از این شغل به میزان تولید محصول در یک ساعت توسط خط تولید بستگی دارد. برای مثال اگر دستگاهی در یک ساعت بتواند 10 الی 15 کیلوگرم محصول تولید کند، درآمد شما در آن ماه 50 میلیون خواهد شد. البته این مبلغ بدون در نظر گرفتن قیمت مواد اولیه، هزینه سربار و فروش عنوان شده است.

از آنجایی که در ساخت سفره‌های یکبار مصرف از مواد پلیمری استفاده می‌شود، هزینه‌های تولید آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است. همچنین این مواد اولیه در ایران تولید شده و این امر نیز تاثیر زیادی در کاهش نرخ تولید لوازم یکبار دارد. علاوه بر این موارد، برای شروع کار و راه‌اندازی خط تولید سفره یکبارمصرف، به نیروی کار کمی نیاز است و این موضوع نیز باعث صرفه‌جویی در سرمایه اولیه مورد نیاز خواهد شد.

بهترین کار تولیدی در منزل؛ تولید سفره یکبار مصرف

آراسته ارائه انواع دستگاه تولید سفره یکبارمصرف

اگر به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار پرسود هستید، شرکت یکبار مصرف آراسته می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. زیرا این شرکت یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان در حوزه ساخت ظروف یکبارمصرف از جمله سفره است. آراسته فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و در حال حاضر محصولات باکیفیت و دوستدار محیط زیست خود را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کسب‌وکار خانگی با کارشناسان حرفه‌ای و تیم فروش باتجربه ما تماس بگیرید. مشاوران ما اطلاعات لازم برای خرید دستگاه های تولیدی پرسود خانگی و راه‌اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف را در اختیار شما قرار خواهند داد. 

 

افزودن دیدگاه