0 
دستگاه های تولیدی زیر 10 15 میلیون

دستگاه های تولیدی زیر10 تا 15 میلیون تومان، ماشین‌آلاتی مناسب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار محسوب می‌شوند. در ادامه با عملکرد، ویژگی‌ها و قیمت یکی از این دستگاه‌ها به نام دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف آشنا خواهید شد. این تجهیزات در دو نوع تک رول و دو رول طراحی و تولید می‌گردند و هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فرد از جمله رول کردن و پرفراژ کردن محصولات را دارند. تجهیزات مورد بحث می‌توانند انواع سفره را در اندازه‌های مختلف برش بزنند. همچنین عرض سفره و سرعت برش نیز در این وسایل قابل تنظیم است. البته این ماشین‌آلات در طاقه و پرفراژ کردن انواع کیسه نایلونی و پلاستیک زباله نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف

همانطور که بیان شد، دستگاه‌های رول به رول سفره در دو نوع تک و دو طاقه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های تک توپی ماشین‌آلاتی کم حجم و نسبتا کوچک هستند که 10 الی 15 متر مربع فضا را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین این تجهیزات برای تامین انرژی مورد نیاز خود به برق تک فاز خانگی نیاز دارند. مهمترین ویژگی این مدل را می‌توان عملکرد بی صدا و بدون بوی آن‌ها دانست. در ضمن، برای کار با رول‌کن‌های تک توپی تنها به یک اپراتور نیاز است و او می‌تواند در هر ساعت 120 عدد طاقه را تولید کند.

اما ماشین‌آلات رول کن سفره از نوع دو رول برخلاف نمونه‌های تک توپی، علاوه بر طاقه کردن عمل پرفراژ آن را نیز انجام می‌دهد. ظرفیت تولید این مدل در هر ساعت تقریبا 300 عدد توپ سفره است. در ضمن می‌توان این مدل دستگاه را نیز در فضایی به مساحت 15 الی 20 متر قرار داد و از آن در فضای منزل استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مدل‌های دو توپی مصرف پایین برق آن‌ها است.

هر یک از این دو مدل دستگاه بسته به مشخصات و کارکردشان مزیت‌های خاص خود را دارند. با این وجود، برخی از مزایای مشترک استفاده از این ماشین‌آلات به شرح زیر هستند:

  • تولید میزان بالایی طاقه سفره.
  • امکان استفاده از هر دو مدل ماشین‌آلات مورد بحث در منزل.
  • مصرف پایین برق و امکان استفاده از برق تک فاز خانگی.
  • به صرفه بودن از لحاظ تعداد کم نیروی انسانی مورد نیاز.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه خرید آن‌ها.

امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه ساخت دستگاه‌های رول به رول سفره یکبارمصرف فعالیت می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها بر اساس معیارهای خود، قیمتی را برای فروش تجهیزات خود در نظر می‌گیرند. معمولا قیمت مدل تک طاقه از 35 میلیون تومان آغاز می‌شود، در حالی که قیمت پایه مدل دیگر 75 میلیون تومان است.

دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف

نکته حائز اهمیت و تعیین کننده در رابطه با قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف، نوع سیستم به کار رفته در موتور آن است. در واقع هر چقدر سیستم مورد استفاده در ساخت موتور این ماشین‌آلات پیشرفته‌تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد. برخی فاکتورهای دیگر که روی هزینه خرید این دستگاه‌ها تاثیرگذار هستند، عبارتند از:

  • قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر دو مدل.
  • فناوری‌های مورد استفاده در ساخت این تجهیزات.
  • کیفیت قطعات مورد استفاده.
  • بررسی گارانتی همراه محصول و ارائه خدمات پس از فروش طولانی مدت.
  • کیفیت جنس بدنه.
  • بهره‌مندی از قابلیت برش سفره.

به شما توصیه می‌کنیم که پیش از راه‌اندازی خط تولید سفره یکبارمصرف، هزینه‌های آتی آن را در نظر داشته باشید. این هزینه‌ها شامل دستمزد نیروی کار، حسابدار، قبض‌های خدماتی، تجهیزات، مواد اولیه، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و غیره می‌شوند. در ضمن، شما می‌توانید برای خرید انواع دستگاه تولید سفره یکبارمصرف به کارخانه‌های تولیدکننده این تجهیزات مراجعه کنید که یکی از بهترین‌های آن‌ها شرکت یکبار مصرف آراسته است.

دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف

آراسته ارائه انواع دستگاه تولید سفره یکبارمصرف

دستگاه های تولیدی زیر 10 تا 15 میلیون تومان به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کنند که با هزینه کم، فعالیت خود را شروع کنند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های تولید سفره یکبارمصرف نیز می‌شوند. گروه تولیدی یکبار مصرف آراسته به عنوان یکی از تولیدکنندگان تخصصی انواع لوازم یکبارمصرف، مشاوره‌های لازم را جهت احداث خط تولید این محصولات به شما ارائه خواهد داد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با مشاوران حرفه‌ای و باتجربه ما تماس بگیرید. در نهایت، اگر واقعا قصد ورود به این بخش از صنعت را دارید، باید نکاتی را در زمینه تولید و هزینه های آن در نظر داشته باشید.

قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید لوازم یکبارمصرف با توجه به تورم موجود در کشور همواره در نوسان است. بنابراین بهتر است که همیشه مقدار کافی از مواد اولیه مورد نیاز خود را در انبارتان نگه دارید. نحوه توزیع محصولات تولیدی باید پیش‌بینی شود. باید بررسی کنید که آیا امکان بازاریابی محصول تولید شده وجود دارد. در واقع تولیدکننده باید بداند که کالای خود را به چه کسی می‌فروشد.

برای انجام صحیح هر کاری به تخصص و تجربه کافی نیاز است. لذا به شما توصیه می‌شود که پیش از شروع به کار با افراد و شرکت‌هایی مشورت کنید که در زمینه تولید لوازم یکبارمصرف تجربه دارند. آراسته یکی از بهترین شرکت‌ها برای این منظور است.

 

افزودن دیدگاه